RECENZJA KSIĄŻKI "Bóg nigdy nie mruga" Regina Brett

HEJKA!

Dzisiaj opowiem Wam trochę o książce "Bóg nigdy nie mruga" Reginy Brett.
Dostałam ją na święta i okazała się świetna. Teraz jestem w środku czytania drugiej części, która nazywa się "Jesteś cudem", ale wróćmy może do tematu.







Książka jest podzielona na 50 części, autorka nazywa je lekcjami. Każda lekcja jest o czymś innym i czegoś innego nas uczy.

Regina opowiada w niej o swoim życiu. Mówi jak poradziła sobie z rakiem i otaczającym ją światem.

Bardzo polecam ją na trudne chwile w życiu, a także normalnie na wolny wieczór. Bardzo szybko i przyjemnie się ja czyta, a język jest bardzo czytelny.
 Czasami można naprawdę się pośmiać, ponieważ autorka pisze o wszystkim w sposób naturalny.





Nie sugerujcie się tytułem bo jeżeli nawet nie jesteście wierzący, to nic nie zmienia. Książka jest jak najbardziej dla wszystkich.
Bardzo podoba mi się okładka, super prezentuje się gdzieś na półce, jeżeli mamy kompletną kolekcje wygląda to bardzo efektownie.

Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie i w jakiś sposób pomoże Wam ta lektura w trudnych momentach, gdy nie wiemy jak poradzić sobie z jakimś problemem lub jesteśmy załamani przez jakieś wydarzenie.

Książkę łatwo dostaniecie na Allegro lub w księgarniach za niewielką cenę. Sprzedawane są też zestawy, czyli trzy książki, każda w innej wersji kolorystycznej.

Jeżeli macie zamiar ją przeczytać lub czytaliście, koniecznie dajcie znać jak Wam się podobała i czy jest warta uwagi, śmiało wyraźcie swoje zdanie.
Ja oczywiście polecam ją przeczytać, na pewno do niej zaglądnę, gdy nie będę w stanie poradzić sobie z przytłaczającym mnie problemem.

Jeżeli chcecie post o czymś konkretnym, śmiało piszcie <3

Do następnego <3 xxx Magda

By być na bieżąco, wpadajcie na:
Instagrama: https://www.instagram.com/madzikc/



Komentarze

Popularne posty